Livets lotterier

Ett liv fyllt av borderline, lycka, kärlek, tankar, känslor, skratt och tårar. Framförallt är det en historia om mina drömmar och den långa vägen dit, om det lilla i det stora och allt däremellan. Allt det vill jag dela med mitt framtida jag och med er. För vi har så mycket att lära av varandra.

Can't touch this, dududu

Publicerad 2014-02-04 22:28:15 i Allmänt,

 
En 7,5 kilometer lång pw senare ligger jag nu i min säng, ensam. Känns som att jag har ett långdistansförhållande helt på nytt nu när Lisa har åkt då det är första gången jag sover ensam i min säng på 6(!?) månader. Känns som att det alltid hinner hända en jävla massa mellan mina inlägg och idag är inget undantag. Har fått smaka på gamla Värmdö medicinen igen idag. Haha ååh är så underbart att höra att man enbart hinner vara hemma i en vecka innan det börjar tisslas och tasslas i alla hörn. Nu har jag tydligen gått och blivit med ny pojkvän, känns väldigt härligt måste jag säga det är bara synd att jag itne vet själv vem han är! Men men det är ett litet problem som jag säkert listar ut ganska snart. Om det är någon som har några ledtrådar eller tips på vem den lycklige kan vara får ni gärna lämna en komentar! 
 
Utöver det har jag hunnit packa klart och planerat in en resa till Norge så på torsdag bär det troigtvis av. Känns lyxigt att få åka dit på semester den här gången måste jag säga, dom enda planerna jag har för resan är att skratta, massor! Det har blivit min nya favorithobby det där med att skratta och jag tror jag börjar skymta ett sexpack efter 2 veckor av konstant träningsvärk i magen. Det var i alla fall allt för mig för idag mina vänner och till er som känner er träffade av ryktesspridningen jag skrev om ovanför har jag bara en sak att säga; Ha deee, jag vet nog allt vilka ni är era luringar! Men men inget kan ta bort mitt goda humör och även idag somnar jag med ett leende på läpparna. Så om ni var ute efter att såra mig på något sätt får ni göra ett nytt försök imorgon för mitt humör är för tillfället out of reach!

Kommentarer

Postat av: Jennifer

Publicerad 2014-02-06 16:13:56

Jag vill bara säga att jag beundrar dig herregud vilken power det är i dig och jag blev bara så jävla glad av att läsa din blogg!
Fortsätt följa ditt hjärta och fortsätt våga för du är så jävla tuff som ser till att följa dina drömmar.ha det så himla bra i Thailand

Svar: Tack tack och tack! Blir såååå glad över att läsa sånt här, det är det som får mig att fortsätta skriva och vilja dela med mig. Tack så otroligt mycket och tro mig det ska jag, från och med nu är det bara hjärtat jag lyssnar på!
Josefin Nilsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Herren på min borderline-täppa

En 21-årig tjej som alltid befinner sig någonstans på jordens karta, men man vet aldrig vart. Just nu bosatt i Barcelona. Brottas med borderline, ångest och depressioner, älskar att låta huvudet flöda och uttrycka sig i form av text, jag känner, tänker och tycker om allt men det är det som gör mig till mig. Följ med mig på min resa genom det vi kallar livet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela