Livets lotterier

Ett liv fyllt av borderline, lycka, kärlek, tankar, känslor, skratt och tårar. Framförallt är det en historia om mina drömmar och den långa vägen dit, om det lilla i det stora och allt däremellan. Allt det vill jag dela med mitt framtida jag och med er. För vi har så mycket att lära av varandra.

Freedom beach

Publicerad 2014-02-20 10:41:17 i Allmänt,




Godmorgon på er hemma i Sverige, här är klockan halv 5 lite drygt och snart står ett träningspass på schemat. Gårkvällen spenderade jag med en väldigt trevlig argentinare som hade varit ute och rest ett helt åååår! Galet men fy så underbart. Han gav mig massor utav bra tips och råd på vägen som jag garanterat kommer använda mig av. 

Idag tog vi oss till en ny strand på ön som var helt magisk, 150 meter ut från strandkanten bottnade jag fortfarande. 
Det var inte alls mycket folk och bara några få hotell så jag bara njöt, njöt och njöt. Älskar det här stället ovh det här livet, tror aldrig jag kommer kunna tröttna på att leva såhär. Så jag hoppas att pengarna räcker länge så att jag kan bli kvar länge. Nej nu ska jag röra på mig, det går ju inte att bara ligga och lata sig. Men jag skriver en sväng senare idag och tills dess får jag önska er en bra dag hemma i snön. Själv njuter jag rätt fint i våra 35 grader. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Herren på min borderline-täppa

En 21-årig tjej som alltid befinner sig någonstans på jordens karta, men man vet aldrig vart. Just nu bosatt i Barcelona. Brottas med borderline, ångest och depressioner, älskar att låta huvudet flöda och uttrycka sig i form av text, jag känner, tänker och tycker om allt men det är det som gör mig till mig. Följ med mig på min resa genom det vi kallar livet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela