Livets lotterier

Ett liv fyllt av borderline, lycka, kärlek, tankar, känslor, skratt och tårar. Framförallt är det en historia om mina drömmar och den långa vägen dit, om det lilla i det stora och allt däremellan. Allt det vill jag dela med mitt framtida jag och med er. För vi har så mycket att lära av varandra.

Vi ska gosa gosa gosa gosa gosa gosa natten lång

Publicerad 2014-02-05 20:35:08 i Allmänt,


Det var helt omöjligt att somna ensam igår. Låg och snurrade i flera timmar och tänkte alldeles alldeles för mycket. MEN det här blir i alla fall min andra och sista natt som ensamsovare för imorgon åker jag till mina vänner i Osloooo. Ser fram emot en 6 timmars tågresa imorgon innan jag hoppar av och möts av ett ansikte jag tycker om att se på stationen. Hur länge jag blir där vet jag inte än men det blir troligtvis över helgen. Ser faktiskt verkligen fram emot att komma tillbaka till det som numera är min hemstad och framförallt till människorna som bor i den! Sen blir det ett sista sista hejdå och tillbaka till Stockholm igen. Så förvänta er inga blogginlägg i helgen för jag kommer ha fullt upp med att mysa och skratta - mina två absoluta favoritsysselsättningar. 

Så ja mina vänner. Jag väljer alltså att spendera några av mina sista dagar i Sverige, i Norge. Tänk vad livet tar vändningar, allt det egentligen handlar om är att vara öppen och ta emot allt och alla med en vidöppen famn och det är precis det jag gör! Så jag får kramar av både livet och människor varje dag och jag kramar tillbaka, varje dag och det ska jag fortsätta med. Nu ska jag kramas med min mamma och försöka lugna lyckoruset i min kropp som får mig att springa runt i cirklar i mitt vardagsrum. En stor fet puss och kram till er all! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Herren på min borderline-täppa

En 21-årig tjej som alltid befinner sig någonstans på jordens karta, men man vet aldrig vart. Just nu bosatt i Barcelona. Brottas med borderline, ångest och depressioner, älskar att låta huvudet flöda och uttrycka sig i form av text, jag känner, tänker och tycker om allt men det är det som gör mig till mig. Följ med mig på min resa genom det vi kallar livet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela