Livets lotterier

Ett liv fyllt av borderline, lycka, kärlek, tankar, känslor, skratt och tårar. Framförallt är det en historia om mina drömmar och den långa vägen dit, om det lilla i det stora och allt däremellan. Allt det vill jag dela med mitt framtida jag och med er. För vi har så mycket att lära av varandra.

Skräckblandad förtjusning

Publicerad 2014-01-17 17:42:00 i Allmänt,

Det är nog dom enda två orden som kan beskriva vad jag känner just nu. Då var det bestämt. Spontan som jag är så tog det en dag. En endaste dag att ta det största beslutet i mitt liv hittills. Om en vecka lämnar jag Oslo, om det blir för gott vet jag inte men i alla fall för tillfället. Då blir det till att spendera 3 veckor hemma, krama ihjäl alla mina vänner och min älskade familj och tanka så mycket kärlek det bara går. För om 29 dagar kommer min klocka ringa och göra mig påmind om att dagen har kommit, dagen då jag genomför min dröm. Ja ni mina vänner, om 29 dagar så sitter jag där, ensam med min ryggsäck på ett plan mot Bangkok. Med ett pass och ett visum i handen och ingen jävla aning om vart jag ska. Så nu blir det till att fylla dagarna med vaccinationer och visumansökningar och förbereda sig så gott det bara går på vad jag faktiskt kommer att få vara med om den här våren!

Kommentarer

Postat av: Cassie

Publicerad 2014-01-18 12:47:11

Sååå kul! Vi måste försöka mötas upp! <3

Svar: Jaaaaa!! :D <3
Josefin Nilsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Herren på min borderline-täppa

En 21-årig tjej som alltid befinner sig någonstans på jordens karta, men man vet aldrig vart. Just nu bosatt i Barcelona. Brottas med borderline, ångest och depressioner, älskar att låta huvudet flöda och uttrycka sig i form av text, jag känner, tänker och tycker om allt men det är det som gör mig till mig. Följ med mig på min resa genom det vi kallar livet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela