Livets lotterier

Ett liv fyllt av borderline, lycka, kärlek, tankar, känslor, skratt och tårar. Framförallt är det en historia om mina drömmar och den långa vägen dit, om det lilla i det stora och allt däremellan. Allt det vill jag dela med mitt framtida jag och med er. För vi har så mycket att lära av varandra.

15 personer i ett rum - no problemos

Publicerad 2014-02-27 03:38:11 i Allmänt,



Sovit som en stock trots att rummet delades med 15 andra och trots att det inte var nån AC som utlovat. Rätt spännande att ligga där och höra på alla människors olika kvällsrutiner, olika stämmor av snarkningar och mitt brutala sömnpratande som till ovh med väckte mig inatt. Sån bra timing att jag alltid pratar som mest när jag sover med flest. 10 timmar blev det i alla fall innan den dånande vägen utanför väckte mig. 10 välbehövliga timmar som fick kompensera upp för gårdagens bravader. Sitter i vårt lilla strandhippiehängställe och väntar på Julia för snart ska vi iväg på äventyr, vattenfall och tre olika stränder står på schemat. Kameran är med så jag delar med mig av massa bilder ikväll så ni får känna det som att ni är med på ett litet hörn i alla fall. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Herren på min borderline-täppa

En 21-årig tjej som alltid befinner sig någonstans på jordens karta, men man vet aldrig vart. Just nu bosatt i Barcelona. Brottas med borderline, ångest och depressioner, älskar att låta huvudet flöda och uttrycka sig i form av text, jag känner, tänker och tycker om allt men det är det som gör mig till mig. Följ med mig på min resa genom det vi kallar livet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela