Livets lotterier

Ett liv fyllt av borderline, lycka, kärlek, tankar, känslor, skratt och tårar. Framförallt är det en historia om mina drömmar och den långa vägen dit, om det lilla i det stora och allt däremellan. Allt det vill jag dela med mitt framtida jag och med er. För vi har så mycket att lära av varandra.

Whenyoupartynaked

Publicerad 2014-02-01 19:42:18 i Allmänt,

Partner in crime, always

Godmorgon från mig! Har haft tjugofyra helt otroliga timmar. Igår firade vi av Michaela med en tjejkväll och sedan bar det av till pure tills dom stängde dörrarna och sen avslutade vi på White tills klockan slog 5 och det var dags att gå hem. Jag lyckades till och med få låna en herres dragspel och dra in lite småmynt i Slussen klockan 7 på morgonen. Så där stod jag i alla fall och spelade dragspel och försökte fokusera på att andas för att jag skrattade så jag grät. För fyfan vad kul vi hade, så roligt borde man få ha det hela dagarna varje dag tycker jag. Mer glädje åt folket!

 Har aldrig dansat så mycket förut i hela mitt liv, har nog heller aldrig skrattat så mycket. Kollade på telefonen imorse och insåg att jag måste börja lämna den hemma när jag går ut. Men som dom säger, den personen man ringer klockan 7 på morgonen när man knappt vet vad ens eget namn är ska känna sig speciell för det innebär ju inget annat än att man trots alla dom där shotarna fortfarande har personen i fråga i tankarna! 

Det är så man ska försöka se på livet, alltid vända det till det positiva! Klockan 8 somnade vi i alla fall efter att ha hållit mamma sällskap vid frukosten. Idag har inte varit lila roligt som ni förstår, har enbart ätit. Åkte till Willys i min rosa onepiece och köpte allt jag tycker är gott. Sen åt jag det. Spännande? Svar ja! 

Nu ska jag sätta mitt dragspelssolo på repeat och fortsätta att gråta av skratt tills imorgon då jag förhoppningsvis känner mig mer mänsklig och kan skriva lite mer väsentliga saker! Puss så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Herren på min borderline-täppa

En 21-årig tjej som alltid befinner sig någonstans på jordens karta, men man vet aldrig vart. Just nu bosatt i Barcelona. Brottas med borderline, ångest och depressioner, älskar att låta huvudet flöda och uttrycka sig i form av text, jag känner, tänker och tycker om allt men det är det som gör mig till mig. Följ med mig på min resa genom det vi kallar livet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela