Livets lotterier

Ett liv fyllt av borderline, lycka, kärlek, tankar, känslor, skratt och tårar. Framförallt är det en historia om mina drömmar och den långa vägen dit, om det lilla i det stora och allt däremellan. Allt det vill jag dela med mitt framtida jag och med er. För vi har så mycket att lära av varandra.

Livetlyckakärlek20dagarkvar

Publicerad 2014-01-26 12:51:02 i Allmänt,

Det blev en lördagstango igår. Firade allt, livet, mina snart fyllda 20 år, vänner, ja allt härligt som har med livet att göra helt enkelt. Idag blev jag väkt till pangfrukost och ett strålande Stockholm utanför fönstret. 

Igår tog jag första vaccinet och idag är det bara 20 ynka dagar kvar. Låg vaken och funderade hela natten, tror det här kommer bli så jävla nyttigt för mig. Jag har så otroligt lätt att fästa mig vid någon och det är något jag absolut inte kommer kunna göra när jag byter plats en gång i veckan. Fast det är väl egentligen allt som krävs, en vecka. Dagens uppmaning från mig till er är att ni ska gå ut och bli kära eller åtminstone lite betuttade i någon, såhär på vintern behöver alla lite kärlek och närhet så dela med er till dom som behöver den mest. Ut och kära ner er i någon för en stund, det är världens bästa känsla och vi borde få känna den oftare tycker jag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Herren på min borderline-täppa

En 21-årig tjej som alltid befinner sig någonstans på jordens karta, men man vet aldrig vart. Just nu bosatt i Barcelona. Brottas med borderline, ångest och depressioner, älskar att låta huvudet flöda och uttrycka sig i form av text, jag känner, tänker och tycker om allt men det är det som gör mig till mig. Följ med mig på min resa genom det vi kallar livet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela