Livets lotterier

Ett liv fyllt av borderline, lycka, kärlek, tankar, känslor, skratt och tårar. Framförallt är det en historia om mina drömmar och den långa vägen dit, om det lilla i det stora och allt däremellan. Allt det vill jag dela med mitt framtida jag och med er. För vi har så mycket att lära av varandra.

Utmattad var ordet

Publicerad 2014-03-03 14:53:49 i Allmänt,



Såå. Nu har jag tre dyk inskrivna i min dykbok. Idag har vi varit på en helt underbar plats vid Ao Nang Yuan och haft två en-timmes dyk som var helt fantastiska. såg allt mellan himmel och jord men framförallt helt sjuka enorma koraller. Det kändes som att simma i en undervattensvärld, in i små smala passager, runt, över och under. 

På båten hade vi sällskap av två trevliga finländare som vi har umgåtts med en hel del och som ska försöka lära mig lite finska som jag ska använda mig av när jag pratar med min mormor. Nu är jag helt utmattad, har ätit pannkakor och halvsovit framför en film för att hålla vår belgiska vän sällskap vid middagen. Vi har liksom gått och blivit lite av ett gäng här nu, man kommer och går hos varandra mest hela dagarna och bara umgås som en liten familj. Känns lite sjukt, att man känner sig så nära när man är med människor man knappt känner. 

Mer än så orkar jag tyvärr inte skriva idag. Är helt utmattad trots min 11 timmars sömn inatt. Så godnatt från thai, känns som att jag varit här en evighet men ändå så kort. Puss på er alla! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Herren på min borderline-täppa

En 21-årig tjej som alltid befinner sig någonstans på jordens karta, men man vet aldrig vart. Just nu bosatt i Barcelona. Brottas med borderline, ångest och depressioner, älskar att låta huvudet flöda och uttrycka sig i form av text, jag känner, tänker och tycker om allt men det är det som gör mig till mig. Följ med mig på min resa genom det vi kallar livet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela