Livets lotterier

Ett liv fyllt av borderline, lycka, kärlek, tankar, känslor, skratt och tårar. Framförallt är det en historia om mina drömmar och den långa vägen dit, om det lilla i det stora och allt däremellan. Allt det vill jag dela med mitt framtida jag och med er. För vi har så mycket att lära av varandra.

Då var det dags igen

Publicerad 2014-11-16 01:12:52 i Allmänt,

 
 
Såhär klockan ett på natten en lördagskväll kände jag att det var dags igen. Dags att börja skriva igen, dela med mig om mina tankar och funderingar och än en gång låta er följa min resa. Denna gång är det ingen resa över halva jordklotet utan en resa i mig själv som jag satte igång för några månader sen. 
 
Som vanligt planerar jag att vara öppen och ärlig, inte bara för er skull utan för min egen också. Har kommit fram till att det här med bloggandet verkligen hjälper mig att göra mina steg som jag tar framåt ännu längre. Så, denna gång är det som sagt en resa i mig själv, ett nytt liv med fyra nya diagnoser. Fyra diagnoser som har gett mig svar på varför jag tänker och tycker och funderar och känner så mycket mer än alla andra. 
 
Mer om det imorgon, nu ska jag fortsätta kolla min skräckis och fly in i den och ut från verkligheten ett tag. Ville bara dela med mig och berätta för er att jag vill att ni ska få vara en del i mitt nya liv som faktiskt började just precis nu för sisådär 5 minuter sen. För då tog jag beslutet och beslutet är det förssta och största steget i rätt riktning till ett lyckligare liv. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Herren på min borderline-täppa

En 21-årig tjej som alltid befinner sig någonstans på jordens karta, men man vet aldrig vart. Just nu bosatt i Barcelona. Brottas med borderline, ångest och depressioner, älskar att låta huvudet flöda och uttrycka sig i form av text, jag känner, tänker och tycker om allt men det är det som gör mig till mig. Följ med mig på min resa genom det vi kallar livet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela